FAQ 2017-08-17T13:39:35+00:00

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Nasze doświadczenie w pracy z kwiatami zdobywaliśmy w Holandii. Dzięki temu korzystamy tylko z wysokiej jakości produktów obecnych na rynku kwiatowym. Współpracujemy z krajowymi producentami kwiatów dzięki czemu nie korzystamy z pośredników. Przy każdym zamówieniu dokładamy wszelkich starań, aby zadowolić klienta, oferując produkt zgodny z zamówieniem oraz oczekiwaniami.

Przed złożeniem zamówienia należy wybrać produkt, który Państwa interesuje. Nasza pełna oferta znajduje się w zakładce „PRODUKTY”.
Dla Państwa wygody zamówienie może zostać złożone poprzez sklep internetowy, telefonicznie, mailowo lub poprzez nasze profile w mediach społecznościowych – Facebook lub Instagram.
O statusie zamówienia informujemy drogą mailową.

Staramy się, aby każde zrealizowane zamówienie było jak najbardziej zbliżone do tego, które przedstawione jest na zdjęciu. Należy jednak pamiętać, iż korzystamy z żywych kwiatów, a ich odcień może się nieco różnic od tych przedstawionych na zdjęciach (dotyczy to w szczególności koloru różowego) Wynika to z dostępności kwiatów w danym dniu zakupowym.

Nasze kwiaty dostarczamy prosto pod wskazany adres na terenie Trójmiasta oraz najbliższych okolic. Dostawa realizowana jest przez naszego kierowcę, co daje gwarancję dostarczenia zamówienia w stanie nienaruszonym.
Po złożeniu zamówienia należy wpisać adres odbiorcy, wraz z godziną i datą doręczenia. Jeżeli to możliwe prosimy także o wpisanie numeru telefonu osoby obdarowanej – ułatwi to kurierowi dostawę w przypadku gdy nikogo nie zastanie na miejscu.
Po uprzednim umówieniu, istnieje również możliwość odbioru kwiatów z ustalonego wcześniej miejsca. W tym celu prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia.

Płatności przyjmujemy przelewem na konto bankowe lub za pobraniem. Przy składaniu zamówienia należy wybrać formę płatności.
Jeśli zamówienie mamy dostarczyć w dniu jego zamówienia, prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu na nasz adres e-mail. Ułatwi nam to weryfikację płatności, a Państwo otrzymacie gwarancję dostawy kwiatów w pudełku.

Oczywiście. Do każdego zamówienia możemy dołączyć liścik z wiadomością. Treść należy wpisać przy wypełnianiu danych do zamówienia.

Staramy się, aby nasze kwiaty w pudełku były bezobsługowe. Wewnątrz pudełka jest wystarczająca ilość wody i specjalna odżywka, która wydłuża żywotność kwiatów. Należy jednak pamiętać, że kwiaty nie powinny stać w ciepłym miejscu oraz blisko świeżych owoców. Zaleca się również obserwować kwiaty i co kilka dni odrywać odstające listki, bądź te które pożółkną.

Jeżeli złożą Państwo zamówienie do godziny 08:00, kwiaty doręczymy tego samego dnia (lub oczywiście w innym wybranym przez klienta terminie – informujemy jednak, że w sytuacjach, gdy jest więcej zamówień, bądź nie ma dostępnej odpowiedniej ilości kwiatów, może zdarzyć się, że możliwość doręczenia zamówienia istnieje dopiero na następny dzień)
Zamówienia złożone po godzinie 08:00 mają gwarancję dostawy na następny dzień.
W razie pytań dotyczących dostaw (potwierdzenie terminu, szczególne zamówienia) prosimy o kontakt.
Ciągle się rozwijamy i jednocześnie staramy się, aby zamówienie było gotowe nawet na ten sam dzień w którym zostało ono złożone.
Z naszej strony dajemy gwarancję dostawy na następny dzień od dnia złożenia zamówienia.

Jako nieliczni oferujemy Państwu możliwość personalizacji naszych pudełek.
Jest to idealna propozycja dla osób, które chcą mieć swoje indywidualne pudełko z wybranym napisem. W celu uzyskania informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.